2005-01-16

Jag surfar så här...

Eftersom en ny trend infunnit sig...
Erik, Steffanie mfl.
1 - Deep space 1
2 - Radio2(BBC)
3 - Radio3(BBC)
4 - 456 Berea Street
5 - De 5 Stora
6 - Ungdomsmottagningen svara på frågor om sex mm.
7 - 7Stones har gjort en bra Miniräknare i flash.
8 - 8Sidor - Lättlästa nyheter.
9 - Nine Planets en multimedia presentation av solsystemet.

A - Apple
B - BBC
C - Curry, Adam, Chadie
D - DN
E - Edulink mitt jobb - en lärplattform från Edusolutions(Finska)
F - Frihetens vingar så klart...
G - Google så klart.
H - Hemnet, How stuff works
I - IDG, IMDB
J - Jill/text - en av norges ledande bloggare. Jerry och Jan-Inge
K - Kolla källan!
L - Lexin - Språklexikon på 9 olika språk
M - MKFC - folkhögskolan jag arbetar på, Mozilla, Macpro, Macfeber, Mitt Aktuellt
N - New Scientist
O - Ordalag
P - Play4fun - hostar servrar där jag spelar Counterstrike.
Q - QL hos Homecomputer Museum
R - Ragazze nella cucina - Matlagningsblog
S - SL, SJ, Stationsvakt
T - Tyresöbilder, Tiger
U - Utsidan - Friluftsliv
V - Vädertjänsten OBS! funkar bara i IE.
W - Weblogg-ed, Worldwatch
X - Xdeb.org - Community om teknologi och Samhälle
Z - Skansen(Zoo)
Y - Yukio, Yahoo
Å - Ål via Alltomfisk(Matrecept också)
Ä - Är isen hal, Sanda!
Ö - Östersundsposten

Inga kommentarer: