2005-01-12

Porr pingas fortfarande till Weblogs.se

Jag har försökt kontakta Erik Stattin via email. (OBS! Update: Jag lastar inte Erik för weblogs.se eller att siten inte fungerar. Det är inte hans fel, men han var den enda jag visste hade någon kontakt med siten) Jag vet att han inte är den ytterst ansvarig för sidan, men det verkar ju inte finnas någon som är ansvarig längre. Jag offentliggör därför siten som pingar porr till Weblogs.se. Den heter Superpollas. Är ni sugna på litet porr kan ni ju hitta den på weblogs.se eftersom den inte har blivit blockerad.
Den pingade senast igår kväll.
22:57 Superpollas

Jag tänker inte längre använda weblogs.se eftersom jag inte tänker stödja en site som inte håller efter att porr pingas. Jag uppmanar er att göra detsamma.

Nu när vi har bra siter som hålls efter som Nyligen.se, Intressant.se, Sweblogs och Var är du? Vi bör dödförklara weblogs.se för vem vill bli förknippad med porr. Jag önskar mig en svensk Ping-O-Matic.

Inga kommentarer: