2005-03-12

Blogglunch Stockholm Söndag 13/3

Vi har pratat om att träffas över en bit mat och prata bloggning, livet och universum. Jag skulle vilja ha en bindande anmälan här för att kunna beställa bord. Restauranten vi pratat om är Bagpipers Inn som ligger nära Karlberg och St Eriksplan. Det är därför nära oavsett om man kommer med pendeltåg eller t-bana.

Alltså Tid 13/3 kl 14:00 på Bagpipers Inn.

Anmäl er här på den här posten som kommer att ligga överst på min blogg eftersom jag sätter ett konstigt datum år 2006. Den kommer alltså alltid att ligga överst här på min blogg.

Update: Bagpipers öppnar inte förrän 14:00 på Söndagar. Sista anmälningstid är Tisdag eftermiddag då jag kommer att boka bordet.

Lista på deltagare:
Johnny
Annica
Mattias
Bengt(Jag alltså)
Håkan(Hakke)
Chadie
Monica
Barse
Bosse
Steffanie

Skrik till om ni saknas eller fått förhinder.

Update: Nu stänger jag butiken och ringer och bokar bord...
Hmm man kunde inte boka bord, men de trodde inte det var problem om vi dyker upp runt 14.00 och om ni har vägarna förbi Bagpipers Inn titta förbi.

Om kommunikation mellan bloggluncherna i Skåne och Stockholm:
Hakank skriver om Skånes Lunch och på något sätt ska vi väl försöka få kontakt mellan luncherna. Trådlöst eller mobiltelefon. Jag tar med mig bärbar med trådlöst nät så får vi se om man kunde använda Skype. I framtiden kanske vi skulle välja en restaurant där vi vet har den möjligheten och "träffas" över hela Sverige.

Inga kommentarer: