2005-02-18

Recept för att slippa vara en nollbloggare.

Det finns ett enkelt recept för att skapa debatt i sin blogg. Var gärna kontroversiell. Ställ olika intressen mot varandra. Gärna sådana intressen som redan har en kontrovers. I en tidigare post om Politiska kombatanter i Bloggvärlden så framställde jag helt enkelt en kontroversiell spekulation mot liberala bloggar. (Hur Dibbuk fick den spekulationen att bli en konspirationsteori förstår faktiskt inte jag).

Jag kryddade tillredningen med att poängtera proisraeliska bloggar sprider propaganda via bloggar. Dessutom så använde jag mig av en känd kontrovers mellan Jinge och en annan del av bloggvärlden. Jag toppade av med vikten av vara kritisk så att min käre debattkamrat Magnus skulle nappa.

Voila, ni har snart fyllt kommentarerna till bredden och ni har fått igång en trevlig debatt med många intressanta åsikter.

Inga kommentarer: